La primera editorial científica destaca aquest centre de recerca de la UB

Springer és en l’actualitat la primera editorial del món de llibres i revistes científiques. La idea de publicar aquesta obra va ser del llavors president de l’Associació Mundial de Sociologia, Michael Burawoy, catedràtic de Berkeley. Després de presentar el CREA en diferents contextos com a model a seguir per altres centres d’investigació sociològica, va proposar que s’escrivís aquest llibre perquè a més dels excel·lents treballs que realitzava i publicava, considerava molt interessant el propi funcionament i forma de treball del centre. Finalment, el Dr. Burawoy ha fet la introducció en el qual assenyala el lideratge de CREA en la investigació sociològica en diversos camps i també en la transformació de les universitats espanyoles.

L’autora del llibre és la directora del CREA, Marta Soler, doctora per Harvard i Catedràtica de Sociologia. Amb el títol de “Achieving Social Impact. Sociology in the Public Sphere “, els seus quatre capítols expliquen des del paper del CREA en la transformació no sexista de les universitats espanyoles o el seu funcionament intern fins a com elaboren les contribucions que realitzen des de la investigació a aconseguir societats cada vegada més democràtiques, menys violentes i amb relacions més lliures i igualitàries.

Més informació: http://www.springer.com/gp/book/9783319602691#aboutAuthors