El passat dimarts 16 de juny va tenir  lloc la primera reunió d’equip del projecte SOLIDUS: Solidarity in European societies: empowerment, social justice and citizenship (2015-2018), recerca finançada per la Comissió Europea en el marc del programa Horizon 2020 i dirigida per la Dra. Marta Soler.

Aquesta reunió va comptar amb més de 30 investigadors i investigadores procedents de 14 universitats i institucions entre les que es troben la Comissió Europea; la Universitat de Barcelona (Catalunya); la Universidad de Deusto (País Basc); Central European University (Hongria); Oslo and Akershus University (Noruega); National School of Public Health (Portugal); University College Dublin (Irlanda); Roskilde University (Dinamarca); University of Cyprus (Xipre); University of Edimburgh i University of Oxford (Regne Unit); Matej Bel University (Eslovàquia); University of Leipzig (Alemanya) i University of Peloponnese (Grècia).

L’objectiu d’aquesta trobada, que es realitzà a la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona,  va ser posar les bases del treball conjunt per identificar científicament quines són aquelles actuacions d’èxit basades en la solidaritat que s’estan portant a terme en el context europeu, així com la seva potencial transferibilitat al conjunt de la població.

solidus meeting