Jornada de Presentació de resultats del Projecte TRATA

El passat 18 de juny de 2015 es van presentar els resultats obtinguts en el projecte TRATA.  Trayectorias de vida que alejan o acercan a las redes de trata con fines de explotación sexual (2013-2015). L’acte va tenir lloc a la Sala de Juntes de l’Edifici de Migdia I del Campus Mundet-Universitat de Barcelona. El projecte ha sigut dirigit per la Dra. Lidia Puigvert des de CREA. L’estudi s’ha orientat a l’anàlisi de les trajectòries de vida de dones joves i dels elements que causen o eviten la seva entrada en xarxes de tràfic amb finalitats d’explotació sexual. A més, s’ha centrat en un col·lectiu de dones molt silenciat, del que hi ha menys evidències i coneixement: les dones joves marroquines amb un projecte migratori cap a Espanya. Per aconseguir aquest objectiu, a més d’una profunda revisió de la literatura científica, s’ha desenvolupat una recerca empírica qualitativa, contemplant conjuntament el treball de camp al Marroc i a Espanya.

Aquest projecte ha sigut finançat per l’Institut de la Dona i el Fons Social Europeu: Subvencions destinades per a la realització de recerques relacionades amb els estudis de la dona i el gènere, 2012 (Resolució del 10 de juliol de 2012, BOE de 25 de juliol de 2012). Número de projecte: 155-122.

Comparteix aquesta història, tria la teva plataforma!

Desplaça cap amunt