Programas autonomicos

A continuación mostramos el listado correspondiente a los proyectos de investigación autonómicos: 14 como coordinadores y 1 como socios.

Proyectos de investigación autonómicos coordinados:

laicitat Laïcitat multicultural i gestió de la diversitat religiosa als espais educatius. AGAUR- Afers religiosos (2014- 2015). Investigadora principal: Prof. Lena de Botton.
msat MSAT. MATH, SCIENCE AND TECHNOLOGY FOR ALL. Evidence-based learning environments for the 21st century. Ajuts a la RECERCAIXA 2013.  Investigadors principals: Prof. Javier Díez and Sandra Racionero
miratge Miratge de l’Ascens Social i Amor ideal. Institut Català de les dones. (2010-2011). Main Researcher: Prof. Elena Duque.
La participació de les famílies als centres educatius de primària. Una eina de transformació dels estereotips sexistes. Institut Català de les Dones – Generalitat de Catalunya.(2008-2009). Main Researcher: Prof. Carme García Yeste.
La formació per a la prevenció de la violència de gènere a la formació inicial de les persones professionals de l’educació. AGAUR, Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris a la Recerca. (2008-2009). Prof. Lídia Puigvert
Carreres Científiques en igualtat. Mesures per la Conciliació. AGAUR, Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris a la Recerca. (2006-2007).Prof. Lídia Puigvert
Models d’atracció dels i de les adolescents. Contribucions des de la socialització preventiva de la violència de gènere. Institut Català de la Dona – Generalitat de Catalunya. (2007). Prof. Maria Padrós.
vdg cat Violències de gènere a l’àmbit universitari? Realitats formes i superació. AGAUR, Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris a la Recerca. (2005-2006).  Prof. Rosa Valls.
dones lliures Recuperant veus de dones lluitadores per la llibertat. AGAUR, Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris a la Recerca. (2005-2006).
cac Anàlisi del tractament dels fets de Ceuta i Melilla. Consell de l’Audiovisual de Catalunya. (2006).
prou Prevenció de la violència de gènere en el context educatiu a partir de noves formes d’organització escolar. Institut Català de la Dona – Generalitat de Catalunya. (2005)
Màster Europeu en Desigualtats Culturals. AGAUR. Departament d’Universitats, Recerca i Societat de la Informació (DURSI), Generalitat de Catalunya. (2004-2005).
instituts Educació en valors per la prevenció de la violència de gènere als Instituts d’Educació Secundària. Ajuts a la Recerca. Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca. Departament d’Universitats, Investigació i Societat de la Informació (AGAUR). (2004-2005).
Teoria i Metodologia Comunicativa: Diàleg i transformació social: l’alternativa dialògica. Accions especials per cobrir aquells objectius del Pla de recerca que requereixen actuacions especials i puntuals (ACES). Comissionat per a Universitats i Recerca, Generalitat de Catalunya. (1998-1999).>

Proyectos de investigación autonómicos como socios

La mejora de la formación inicial del profesorado en el área de las ciencias sociales a través de la formación científica y el diseño de materiales para grupos interactivos. Coordinado por el Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales (Universidad de Barcelona) en colaboración con CREA-UB. ARMIF 2014, ayudas para proyectos de investigación para la mejora y la innovación docente.