Marta Soler, Catedràtica de Sociologia a la Universitat de Barcelona

Juliol 7th, 2017

Les persones que formem part del CREA tenim la satisfacció d’anunciar que la nostra directora, Marta Soler, ja és oficialment Catedràtica a la Universitat de Barcelona. Durant la defensa el passat 26 de juny, vam escoltar que va iniciar la seva formació de doctorat a Harvard gràcies a la motivació que va trobar en el centre de recerca CREA, en aquell moment liderat pel Dr. Ramón Flecha, que la va impulsar a formar-se a la millor universitat del món.

Un cop allà, va tenir l’oportunitat d’establir una carrera acadèmica en un ambient d’un alt nivell científic i ètic. Molts optaven per quedar-se a fer carrera en aquell context ideal, però la Marta va decidir que si tornava, era per contribuir amb altres persones que estaven a diferents universitats a elevar el nivell científic i ètic de les nostres universitats. I així ho va fer, i ho hem pogut constatar des què va assumir fa deu anys la direcció del nostre centre i, segons les línies futures anunciades, ho continuarà fent.

Comparteix aquesta notícia!

facebook  twitter   linkedin   reddit   whatsapp   pinterest   Email