Dimecres 21 de juny, 12.30 – 13.45h

Sala Mirador, 3er pis Edifici Llevant, Campus Mundet, Universitat de Barcelona

La Dra. Liz Todd és professora a la School of Education, Communication and Language Sciences de Newcastle University (Regne Unit). És membre del Consell de la British Educational Research Association i coordinadora de la Inclusive Education Network de la European Educational Research Association.

Defensora de la justicia social, la seva recerca s’ha focalitzat en els darrers anys en la interacció entre les comunitats i les escoles, les activitats fora del temps escolar i la seva relació amb l’exclusió, la participació del joves en el desenvolupament i la recerca i els enfocaments de mètodes democràtics per aconseguir impacte social.

Ha publicat desenes d’articles en revistes indexades i llibres. El seu llibre “Associacions per a l’educació inclusiva: una aproximació crítica al treball col·laboratiu”, va ser nominat pel premi de llibre acàdemic NASEN/TES.

Acte públic i gratuït