fernando

Fernando Macías Aranda, investigador gitano del Centre d’Estudis Gitanos (CEG) de CREA, està realitzant una estada internacional de recerca com a visitng scholar en la University of Wisconsin – Madison, des d’Agost 2016 fins a Novembre 2016. En concret, Macías ha estat acceptat al departament de Curriculum & Instruction (C&I) de la School of Education de la esmentada universitat. El C&I és el Departament número 1 al 2017 Best Grad Schools del US News and World Report.

Macías ha estat convidat pel Dr. Carl Grant, qui és Hoefs-Bascom Professor al C&I. El Dr. Grant porta treballant des de fa més de 30 anys amb administracions y professorat compromesos amb la millora del rendiment acadèmic, la justícia social, o la educación multicultural, entre d’altres. Macías també està participant en altres espais acadèmics amb professorat reconegut internacionalment, com ara el Dr. Michael Apple, la Dra. Gloria Ladson-Billings, la Dra. Catherine Compton-Lilly, o la Dra. Lesley Bartlett, entre d’altres.