Recerca aplicada

A  continuació pots consultar el llistat dels 8 projectes de recerca aplicada coordinats:

Comunitats d’Aprenentatge. CREA, Centre de Recerca en Teories i Pràctiques Superadores de Desigualtats, en col·laboració amb l’Institut Basc d’Educació i Avaluació, ISEI, del Govern Basc, el Departament d’Educació de la Diputació General d’Aragó i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
ROM-IN. Participació de la joventut gitana: cap a la inclusió social. Secretaria General de la Joventut. Observatori Català de la Juventut. (2006).
Joventut Catalana en la societat de l’informació i els nous reptes per la inclusió sociolaboral. Observatori Català de la Joventut. (2004-2005).
Percepcions i possibilitats dels punts d’accés públic a Internet. Secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació (STSI) Departament d’Universitats, Recerca i Societat de la Informació (DURSI). NODAT: (2002-2003).
Dona Immigrant. Institut Català de la Dona. Generalitat de Catalunya . (2000- 2001).
Participación y no participación en Educación de Personas Adultas en España, Cataluña y Galicia. Direcció General de Formació de Persones Adultes- Departament de Benestar Social de la Generalitat de Catalunya, CIDE-Ministerio de Educación y Ciencia, Conselleria de Educación da Xunta de Galicia, UNESCO (Institute of Education. Hamburg). (1994-1997).
Currículum Social Mínim. Finançat per Universitat Ramon Llull i Fundació Jaume Bofill. (1995-1997).
Projecte de LLei d’ Educació de Persones Adultes en la Comunitat Valenciana. Generalitat Valenciana. (1994-1995).